Oficiální tenisové forum

Právě je 20 úno 2018, 22:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina

Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: těm co už normální nestačí - NOVÁ Prince EXO3 Graphite 93
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010, 16:23 

Nabízím tuto výbornou raketu Prince EXO3 Graphite 93
Jsem v zahraničí a je tady ve sportu akce na tuto raketu. U nás stojí kolem 4500 Kč (určitě jste schopný si to překontrolovat na gůglu, kdo nevěří). Jsem student a tady mě to stojí děsný prachy, takže vezmu pár tady těch raket s tím, že si navzájem pomůžeme s nějakýma tenistama u nás v ČR - já si přivydělám a vy ušetříte. Je úplně nová, ještě s tím papírem přes výplet. Aby se mi to nějak vyplatilo, tak Vám ji nechám za 3000 Kč. Když si vezmete 2, tak za 5800 Kč.

Právě teď hledám raketu, se kterou hrát. Ve směs hledám stil, co hraje Rodžer Federeru. Tohle je jedna z raket toho typu:
Těžká s váhou do ruky a malou hlavou pro excelentní stabilitu, lehký voleje a přesný umísťování míčů.
Dám vám tady nějaký odkazy ať Vám ušetřím práci:

http://www.protenis.cz/shop/detail.php? ... 2093%20Mid

http://www.uni-sport.cz/tenis/tenisove- ... -10-2.html

(ceny ignorujte, je tam ale dobrej popis)

http://www.tennis-warehouse.com/Prince_ ... XOG93.html

tohle je skvělá americká stranka. Testují (měsíc a dýl) a prodávají rakety. Jsou tam asi nejlepší infromace. Tak a ještě poslední stránka s testem a videem.

http://www.tennis-warehouse.com/reviews ... eview.html

čekám, že se mi rozumní profíci nebo ti co chcou posunou hru dál ozvou.
Je se mnou normální domluva. Jak k dopravě, tak ohledně vyzkoušení. Vždyť jsme lidi.
Tak zatím!

email: l.krenek@seznam.cz

Předmět příspěvku: Re: těm co už normální nestačí - NOVÁ Prince EXO3 Graphite 93
PříspěvekNapsal: 22 říj 2010, 18:40 
Administrátor

Já hraju s Prince už hezkou řádku let. Dostal jsem k ní náhodou, vlastně mi ji na kurtech v prodejně dali do ruky, zaplať a nashle :)